Jedward♥

Hej nu har jag ätit lunch det blev lite sent i för går var jag hos My då kom Michelle och Elvire vi somnade typ halv sex eller sex men sen gick jag och Elvire till grönan *Mysss* sendan åkte vi till min mammas jobb var där lite sen åkte jag hem hon också  när jag kom hem la jag min säg och bara somna sen vaknade och trode det var morgon så jag gick och åt flingor.
Sen såg jag att klockan var kvart i åtta och trode min syster och pappa gick utan mig till resturangen 'vi skulle äta ute'
Men sen kom det hem då gick vi på någon resturang jag åt plank stek sååå gott.
Jag vill bara säga en sak jag älskar jedward♥♥♥ Edward e miiinnn ♥




Kommentarer
Postat av: Elvire♥♥♥

John är miiiiiin♥♥♥

2011-07-21 @ 17:30:57
URL: http://crazzye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!