Nu måste jag verkligen blogga

Nemen hejsan, har ju inte bloggat så mycket dom har dagarna och jag inte så glad för det så förlåt!
Men just nu tittar jag på greys anatomy och ska snart börja plugga some frence, i kväll är det bara bra program alltså GCB, den sista dokusåpan, nya simpsons, nya family guy och desperate housewives så jag ska plugga nu så jag hinner se allt (AWESOME).
Men idag har jag varit i min verkligen inte roliga skola och sen gick jag och Alexia till mig, på något konstigt sätt lyssanar min mami på jul låtar..
Outfit↓


Skjorta: Hollister
Jeans: Cubus

Fina tjejer.♥♥♥
Men ses senare.




Kommentarer
Postat av: V

SV hahah nooooo, kanske imorgon :D ♥ hihi

2012-04-24 @ 21:44:41
URL: http://crazyverran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!