Skype!!!

Just nu skypar jag med Mirjan, Cilla, Madde och hennes kompis:)
Vi typ bara snackar lite tråkigt och skickar olika länkar, men nu gick Madde :(
Men idag var jag i skolan och det var helt okej, efter gick jag och Alexia hem till mig och bara tittade på en sak.
Men om en halv timme börjar vampier diaries och jag och Mirjan ska kommentera ALLT! HAHA
Förlåt för inte jag bloggat så mycket i veckan har bara inte haft tid.
Idag byte mami min tröja till en annan och jag blev jätte nöjd!
Men jag bloggar senare kanske vblogg? ;)





Kommentarer
Postat av: dite

hoppas att du har en bra dag sötis :D

2012-04-27 @ 18:51:09
URL: http://afroditeedreflo.blogg.se/
Postat av: v

ey adda min skype sen <3

2012-04-27 @ 20:57:17
Postat av: Anonym

hej

2012-04-27 @ 21:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!